wtorek, 14 czerwca 2016

Wizyta u psychologa #10 - pierwsze testy psychologiczne

Dziś, po ponad miesięcznej nieobecności w gabinecie, zawitałam do Pani Psycholog.

Przyznam, że ten czas podziałał na mnie "zamykająco"; w ogóle nie miałam ochoty tam iść, rozmawiać też mi się nie chciało... wolałam zostać w domu i zająć się czymś innym...

Było tak jak zawsze - czyli w porządku, tyle, że bardziej byłam niechętna do zajęć niż kiedykolwiek wcześniej. Pani Psycholog spytała mnie, co tam u mnie słychać - coś tam opowiedziałam, ale tak bardzo mi się nie chciało... Pytała również o badania, o leki, o konsultacje z Psychiatrą - pierwszy raz tak bardzo mi się dłużył u niej czas...

W połowie zajęć okazało się, iż nie zapomniała o mnie (pierwszy raz!) i w końcu przygotowała dla mnie testy psychologiczne. To mnie trochę ocuciło. Byłam naprawdę ich ciekawa i naprawdę miałam ochotę się trochę potestować - a nuż coś mnie zainspiruje? Pozwoli odkryć karty swojej duszy? Złapać kontakt ze swoją podświadomością?

W ogóle muszę jej powiedzieć, żeby dawała mi więcej jakikolwiek ćwiczeń, bo się nudzę...

Miałam do wyboru kilka pakietów, wybrałam pierwszy z brzegu; wydawał się łatwy. Był to Test Niedokończonych Zdań autorstwa Juliana B. Rottera. Bardzo ciekawy pomysł, cieszyłam się, że mogłam go wypełnić. Wszelkie informacje, które znalazłam na jego temat, znajdują się tu: <w przygotowaniu>.

W trakcie wypełniania testu nie czułam żadnej presji, czasem tylko zastanawiałam się, czy pierwszej, intuicyjnej odpowiedzi nie zamienić na inną, bardziej przemyślaną... ze wstydu... ale mniej lub bardziej zostawiłam wszystko w pierwotnym stanie. Nie czułam się przytłoczona, tylko zawstydzona; tak, jakbym obierała siebie z materialnej powłoki po to, by dotrzeć do wnętrza... którego tak bardzo się boję...

Pani Psycholog obiecała mi wyniki już za tydzień, na swój sposób nie mogę się doczekać. Niby to test, a traktuję go jak zabawę... haha!

Tymczasem zrobiłam sobię kopię wszystkich moich odpowiedzi.Wykreślone wersy nie zostały zawarte w kopii dla Pani Psycholog - to są moje dopiski z teraz.

  1. Lubię ... długie rozmowy, spacery i gwiazdy.
  2. Najszczęśliwszy czas ... jest wtedy, gdy patrzysz na wiewiórkę, jedząc czekoladę. (wiewiórki everywhere!)
  3. Chcę wiedzieć ... czy osoba, na której mi zależy, czuje to samo. (Filozof mój...)
  4. W domu rodzinnym ... nie czuję się najlepiej.
  5. Żałuję ... że tyle czasu zmarnowałam na depresję. (poczucie winy...)
  6. Kiedy idę spać ... staram się nie myśleć o niczym. (bo inaczej mam myśli samobójcze)
  7. Mężczyźni ... są tak samo niepotrzebni jak kobiety. (zastanawiam się, co konkretnie mi tutaj chodziło po głowie)
  8. Najlepsza ... jest pustka, nie trzeba wtedy się bać. (pustka w mięciutkim łóżeczku...)
  9. Drażni mnie ... pusta paplanina bez celu.
  10. Ludzie ... są. Po prostu są.
  11. Matka ... jest najcudowniejszą osobą jaką znam.
  12. Czuję ... się... nie wiem jak się czuję... (meeeh...)
  13. Najbardziej boję się ... że jak umrę, będę musiała oglądać za karę wszystkie moje niewykorzystane szanse. (True Story)
  14. W szkole ... się nudzę.
  15. Nie mogę ... przestać się obwiniać za swoją przeszłość.
  16. Sport ... jest fajną zabawą. (jak nie musisz uczęszczać na WF)
  17. Kiedy byłem dzieckiem ... to grałam w gry komputerowe z ojcem. (tak, ojciec dawał mi czasem strzelić do celu czołgiem!)
  18. Moje nerwy ... są wymęczone, poszarpane, wrażliwe i wystraszone.
  19. Inni ludzie ... cierpią tak samo jak ja, tyle, że lepiej to ukrywają.
  20. Cierpię ... z powodu strachu przed swoim prawdziwym "ja".
  21. Nie udało mi się ... nigdy zadowolić ojca.
  22. Czytanie ... jest ucieczką do świata iluzji; kuszącą, acz zgubną.
  23. Mój umysł ... kształtuje moje życie.
  24. Przyszłość ... jest jedyną niewiadomą, której układem równań poznać nie mogą. (taki tam mój cytat)
  25. Potrzebuję ... czasu, pieniędzy i swojego kącika.
  26. Małżeństwo ... jest iluzją oraz społeczno-kulturowym narzuceniem woli jednostce.
  27. Najlepiej czuję się, gdy ... jestem sama w domu, słuchając głośno muzyki.
  28. Czasami ... brakuje mi powietrza.
  29. Boli mnie ... serce, gdy myślę o swoich błędach.
  30. Nienawidzę ... gdy ludzie pytają o rysunki, a nie chcą płacić za wykonaną pracę. (chuje jebane, hobbystycznie to ja mogę im przypierdolić. za free)
  31. W wojsku ... czułabym się bardzo źle.
  32. Jestem ... bardzo wrażliwa i nerwowa.
  33. Jedynym kłopotem ... jest bycie nieprzeciętnym.
  34. Chcę ... zapomnieć.
  35. Mój ojciec ... jest chujem jest wrednym, okropnym cholerykiem.
  36. W skrytości ... chciałabym, żeby wyrosły mi skrzydła, bym mogła latać do gwiazd.
  37. Ja ... istnieję.
  38. Taniec ... jest pięknem i energią.
  39. Moim największym zmartwieniem ... jestem ja sama.
  40. Większość kobiet ... jest taką samą statystyką, jak większość mężczyzn. (szach mat, jakże to głębokie!)